CanselMasal Ummuhan321 aile hekiminin versiği damlanın içinde paraben var denildi bizde yeni başladık aile hekimim versi ama çok araştırdım onu kullanmadım araştırmalarımın sonucunda ocean myiron markasına karar verdim çoğu kişi ve eczacım bunu tavsiye etti
CanselMasal Aynı zamanda diğerleri dişlerde leke yapıyormuş bizim ki beyaz renkte ve ve paraben yok kaç damla kullanıldığı ise bebeğinize bağlı kilo başı 1 damla bebeğiniz örneğin 5 kilo ise 5 damla
Svmprl bbshome Bana doktor 1 damla dedi eczacı 2 damla dedi ama ben doktora uymayı seçtim 😊 sizde görüşün olmazsa doktorunuzla o şekilde başlayın
bbshome Ummuhan321 kilo başı 1 damla da diyen doktor var 2 diyen de bende 1.5 yaparım olmazsa ortasın😅
motherisbackk Ummuhan321 bestiron damla kullanıyoruz en temiz içerikli olan oymuş. Ama kızım hiç mi hiç sevmiyor demir damlası yüzünden kaşık reddi oluştu ek gıdaya geçme zamanımız geldi kaşığa ağzını açmıyor 🥲
Minikmucizem2022 Bebeğim gazlıydı bu yüzden doktorum ocean önerdi hiç rahatsız etmedi sindirimi kolay doktorunuza danışın ona göre tercih yapın 🙋🏻♀️
ElifAhmet2018 Arkadaşlar ben de sağlık ocağının verdigini attım hiç iyi değilmiş araştırdım newvit damla aldım içeri temiz 1.bestiron 2.newvit ama kaç damla vereceğimi hala çözemedim beni de aydınlatın lütfen 🤚