anne905 merhaba, doktorunuz büyük ihtimalle sizi daha ilgili olan alana yönlendirmiştir. Eğer otizm veya bilişsel bir gelişim geriliğinden şüphelenmiş olsaydı psikiyatrist ya da psikolog yönlendirmesi yapardı diye düşünüyorum. Genelde böyle oluyor çünkü fakat her doktorun çalışma stili farklı bu yüzden çok da yorum yapamıyorum. Sadece parmak ucunda yürümesi sizi endişelendirmesin bunun birçok nedeni olabilir otizmde en belirgin belirtiler ismini duyduğunda bakmaması, canının yandığını fark etmemesi, nesne takibi yapmaması, komut almaması, takıntılı şekilde bir şeyleri tekrar etmesi. Yine de gözlemlemeye devam edin aksi bir durum gördüğünüzde psikolog ya da psikiyatrist desteği alabilirsiniz.