biimiyomyardimet canım öncelikle çok geçmiş olsun, Rabbim annene ve tüm hastalara acil şifalar versin inşallah içinde annemde dahil 🤲benim annem de 2 sene önce meme kanseri ameliyatı oldu, ne yapacağımızı nasıl davranacağımizi şaşırdık yeri geldi birlikte oturduk ağladık kemo aldığı zaman saçlarını kestik ama ne olursa olsun bu hastalığın asıl ilaç kesinlikle morel, güçlü durmalisin annene her zaman mroel vermelisin hasta gibi değil de normal zamanda naslsan aynı öyle devam et kendni hasta gibi şartlayp üzmesin iyiyim die odaklasn mümkünse tedavi sürecinde hep oyalancak şeyler yapın kafasını başka şeylere yorsun aktif olsun yani hastalığı düşünüp kendni uzmesine frsat vermemeye çalışın. Annem tedavi sürecinde bende kaldı 4 ay kemo 3ay işin aldık ağlarken yakalardim gizliden ahalrdm bende ama belli etmezdim, hadi yürüyüş yapalım hadi şunu izleyelim der oyalardm hamileydim düşük yaptım çok ağladm pskoljm bozulmuştu gündüz güler geceler hep aglardm gözüm önüne geldi de smdi diyorim ki herşey zaman ve morel asla güçsüz hssetme ve unutma hepsi gecicek sadce sabır ve dua bol bol dua❤️