Bugün annemin biyopsi sonuçları çıktı, ne yazık ki kötü.. meme kanseri.. henüz diyemedim bile ona anne sonuçların çıktı diye çook çok kötü durumdayım. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum düşünemiyorum sadece dua istiyorum.. Allahm hem anneme hem şifa bekleyen tüm hastalarımıza şifa ver inşallah. Lütfen bize dua eder misiniz? Bu süreci en güzel şekilde atlatıp şifamıza kavuşalım 🤍