Aryaklc öncelikle oto koltuğu zaten zorunlu. Bebek sevsin sevmesin otursun oturmasın oto koltuğu olmak zorunda. Uzun yola gideceğiz demişsiniz. Ne olacağını kimse bilemez. Canınızdan bi parçayı kucağınızda güvensiz bi şekilde götürmeyi nasıl göze alabiliyorsunuz. 4 aylıkken aldık. Besafe ısofıx x3. Camdan dışarıyı izlemeye bayılıyor oğlum. Evet 7/24 oturmayı benim oğlumda sevmiyor. Ancak mola veriyoruz yine oturuyor vs. 10 aylığız bizde. Nasıl alışırsa öyle gider. Ben alın derim. Para cocuğunuzdan kıymetli değil. Adac testi olanları tercih etmenizi öneririm.