Aryaklc Kızlar bebekler oto koltuğunu seviyorlar mi. Kızım arabanın içinde çok durmayı sevmiyor ama uzun yola gideceğiz o yüzden oto koltuğu almak istiyorum ama eşim durmaz boşa masraf ettirme diyor. Sizce almalı mıyım almamali miyim 🙄
Sontvbukucu Aryaklc 5 dk lik yolda bile kullanmaniz gerekiyor sevse de sevmese de. Uzun yolda zaten çoğunlukla uyur. Yani arabasi olan bir insanin oto koltugu nasil olmaz zaten basinda almaniz gerekirdi.
benimbebegim Aryaklc Otokoltuk kullanmamanın trafik cezası var zaten, cezasını geçtim şart ya kendini yırtsa da alışmak zorunda oyuncak ver eline yiyecek bir şey ver alışsın Allah esirgesin her şey olabilir trafik bu
benimbebegim Aryaklc Otokoltuk kullanmamanın trafik cezası var zaten, cezasını geçtim şart ya kendini yırtsa da alışmak zorunda oyuncak ver eline yiyecek bir şey ver alışsın Allah esirgesin her şey olabilir trafik bu
Aslininannesi Aryaklc her zaman her yere iki kişi gitmek mümkün olmuyor maalesef, çocuğu tutacak biri olmadığında oto koltuğu şart oluyor. Almak isterseniz biz gulz magnus aldık memnunuz hem de muadillerine göre daha uygun. Kızım ilk zamanlar hiç sevmiyordu ama yaşına girdikten sonra oturmaya başladı
Aryaklc Sontvbukucu puset kullandik uzun bi süre bayadir da uzun yola çıkmıyoruz zaten küçük bi sehir de yaşadığım icinde bebek arabasi ile her yere gidip geliyoruz. O yüzden almadim. Ki araba da en fazla 10-15 dk uyuyor oyle uzun uzun uyuyan bebeklerdeb değil
Aryaklc benimbebegim aşırı derecede ağlıyor kıpkırmızı oluyo normal ağlayıp ağlayıp susmuyo da. Evet trafik farkındayım ama çıkmadık yola küçük bi sehirde yaşıyorum her yere bebek arabasi ile gittik. Şimdi memleketlere gidicez ve yol baya uzun. Buraya gelirken puset kullaniyorduk kemeri taktigim an krizlere girmisti her saat başı durduk 12 saatlik yol 24 sürmüştü 😥
misssevval Hazır post açılmışken, Oto koltuk kullananlar ortalama fiyatlarda oto koltuğu önerebilir mi? Ve ya neye dikkat edicem alırken yardımcı olur musunuz? Biz puset kullanıyoruz şimdilik kemerle bağlıyoruz ama yakında oto koltuğuna geçmemiz gerekecek
Selimikomom misssevval kraft öneririm besafe en iyisi ama çok pahalı ben kraftı 5-6 bine almıştı.0-36aya kadar kullanılabiliyor 360 derece dönüyor oturma pozisyonu hem dik hemde eğimli bir şekilde kademesi var ben memnunum oğlum çok seviyor
2kizannesi- misssevval “kraft spin signal oto koltuğu 0-36 kg” Olanı kullanıyoruz. İkinci bebeğim için almıştık doğmadan, 360 derece dönüyor kemer alarmı var ben memnunum fiyatı ne kadar oldu bilmiyorum ama 😊
Aslininannesi misssevval gulz magnus 360° dönüyor hafif yatay pozisyona ayarlanabiliyor tavsiye ederim. İnternet üzerinden aldık biz
mom-1 misssevval canım biz yeni aldık casual marka 9-36 kg arası 360 derece dönüyor 4900 tl memnunuz kendine cevirip yemek vs yedirebilirsin onun dısında gerçi 360 dönmesinin pek esprisi yok ama güzel ürün
Sontvbukucu Aryaklc uzun yolda araba hareket halinde oldugu müddetçe uyuyorlar. Uzun uyuma kisa uyumayla alakali degil araba sarsildigi icin uyuyor. Ama sehir icinde ayda yilda bir de araba kullansaniz 10 dk da kullansaniz zaten almaniz gerekiyor. Kaldirima cikip takla atmayacaginizin garantisi yok. En basit ornek.
Aryaklc Sontvbukucu benim çocuğumu benden iyi biliyorsunuz sanırım uyumuyor benim kızım araba da uykudu geliyo ama uyumuyo. Sehir icinde araba kullanmiyoruz diyorum hala ısrarla şöyle böyle diyorsunuz. Şehir içinde bebek arabasi kullanıyoruz yaşadığım yere tasinirken kizim zaten küçüktü puset kullaniyorduk. Taşındıktan sonra ilk kez uzun yola çıkacağımız içinde fikir almak istedim bu kadar…
Sontvbukucu Aryaklc yani uyuyup uyumamasi da önemli degil ki oto koltugunun amaci cocugu uyutmak degil guvenli yolculuk yapmasını saglamak.
Aslininannesi Aryaklc sürekli uzun yola çıkan biri değilseniz, bulunduğunuz yer de bebek arabası kullanmaya müsaitse boşuna almayın ozaman. Zaten biraz aklı ermeye başlayınca direkt arabanin emniyet kemerini bağlayıp oturtabilirsiniz
esmanuursss Aryaklc sizin çocuğunuzu sizden iyi bilmiyorsak neden burda öneri istiyorsunuz siz biliyorsunuz durur mu durmaz mı oto koltuğu ihtiyaç sonuçta benim kızım gayette uzun yol boyunca hep uyur herkesin de aynı madem cevaplara ters tepiceksiniz soru sormayın
Aryaklc Sontvbukucu hanımefedin en basta dediniz ki bebekler zaten araba fa uyuyor dediniz bu sözünüze ithafen onu söyledim uyumuyor diye.
Semaaa39 Aslininannesi Zaten biraz aklı ermeye başlayınca direkt arabanin emniyet kemerini bağlayıp oturtabilirsiniz Nekadar yanlış bi düşünce. Öncelikle oto koltuğu olmak zorunda. Ayrıca aklı erdiği zamanlar içinde yaşına göre oto koltukları var. Oto koltuğu bi çocuk için şart.
Sontvbukucu Aryaklc tamam siz de uyumuyor dediniz ya ben de ona İstinaden diyorum ki isterse uyumasın uzun kisa yol fark etmez tedbiri bizden takdiri allahtan önleminizi alin. Sanmayin ki cocuklar oto koltugunda uslu uslu oturuyor. Benim oğlum 25 aydir kendini yirtiyor yapacak bisey yok onun guvenliginden onemli degil.
Mehtap-37 Aryaklc oto koltuğu önerisi istemişsiniz tabi bizim çok bilinçli prof annelerimiz basmış önerileri çok seviyoruz akıl vermeyi millet olarak 🙄