Bebeğinizin kronolojik ayına göre değil düzeltilmiş ayına göre değerlendirmeniz lazım gelişim becerilerini. Bizde prematüreyiz bizimki aşağı yukarı bir süreden sonra sonra normal ilerledi ama her çocuk da bir olmaz sonuçta zamanında doğmuş bebeklerin bile hala hecelemediğini görüyorum. O yüzden endişelenmeniz için bence çok erken daha ilerleyen zamanlarda hala devam ederse o zaman doktora başvurmanız daha mantıklı