[silindi] ya bence hiç endişelenmeyin, öğrenmesini engelleyeceğini düşünmüyorum da hadi engelledi diyelim siz zaten elinizden gelen her şeyi yapmışsınız ve yapıyorsunuz. O yüzden canınızı sıkmayın ve durumu olduğu gibi kabul edin her çocuk kendine özel, ne zaman isterse konuşur benimki alkış yapmayı geçen hafta öğrendi mesela neredeyse 11 aylık olacak, 1 yaşından sonra emekleyen arkadaşımın bebeği var. Yani takılmayın