Mamaaaaa ben nerdeyse 4 ay boyunca her bezde yıkadım şimdi havalar soğudu diye daha dikkatli davranıyorum mesela uzun süre bezde kaldıysa ya da kaka yaptıysa öyle yıkıyorum. Belki de sürekli yaptığım içindir bilmiyorum ama yıkamak bana daha pratik geldi hep.
Ben şöyle yapiyorum; banyodaki lavaboyu sadece bebeğim için kullanıyorum. Mesela bez değişimi yapmadan çeşmeyi açıyorum şu iliyincaya kadar hazırlığını yapıyorum, banyoda bezi çıkarıp bı kolumun üzerine yatırıp diğer elimle yıkıyorum. Zaten sadece poposunu silmek için kullandığım havlusu hazırda duruyor hemen onu sarıp cikiyorum kurulayıp alt değiştirme örtüsünün üstünde biraz da hava alması için bekliyorum. Daha önce bı kere kötü pişik olmustu o zaman başlamıştım yikamaya o zamandan beri hiç pişik sorunmuz olmadı.