Her bezden sonra poposunu yıkayanlar nasıl yapıyorsunuz? Birde şimdi kış geliyor benimde yikamam lazım ama hiç beceremiyorum hergün banyo yaptırıyorum ama yeterli gelmiyor. Mesela banyoda mi yıkıyorsunuz su hazirliyor musunuz her seferinde çocuk kaka çiş yapınca pratik bir yöntem var mı? Hem su tutup hem poposunu nasıl yıkıyorsunuz? Su hemen sıcak gelmiyor gelene kadar çocuk nasıl bekleyecek çok sıcak gelebiliyor hemen ayarlanmiyor. Ayakta duramayan bebek nasıl olcak, bebeğim 10 aylık. Birde mesela kaka varsa hiç silmeden direk mi yıkıyorsunuz ben illa bi fazlasını alıyorum yıkayacak olsam öyle yıkıyorum yine silmis oluyorum o yüzden mantıksız oluyor