Furkan42 açıkçası biz doğumdan beri hipp kullandık takviye amaçlı dr da onayladı combiotic olduğu için gazına da iyi gelir dedi aptamil i deneme amaçlı aldım bi de büyüklerde bile kullandığınız suyun markasını arada değiştirin diyorlar başka mamadan başka fayda alsın diye aldım ama bize iyi gelmedi aptamil isterseniz bi deneyin hipp ama combiotic olanı çünkü onun içeriği sadece organik olandan daha iyi ve içinde probiyotik var o yüzden de gaza iyi geldiği söyleniyor