Defne_cicegim Kızlar minnosum 59 günlük bugün 3. Gün olacak kaka yapmadı meme mama gidiyoruz ne yapacağımı şaşırdım
Cakos Defne_cicegim 1 haftaya kadar kaka yapmamasi normalmis doktorumuz oyle demisti . Fakat aglama huzursuzluk varsa hastaneye goturmek gerekliymis bilginize .
Defne_cicegim Merveu222 ya hiç böyle olmuyodu normalde bi gün durup bi gün yapiyodu bugün 3. Gün oldu hala yok ne yapabilirim ki varmı bi tavsiyeniz 😔
Merveu222 Defne_cicegim canım ıkınma huzursuzluk uyku düzensizliği varsa bi doktora götür derim ben götürdüm makatta çatlak varmış krem kullanıyoruz
gulay_atmc bacaklarına bisiklet hareketi karnına masaj yapın düzenli. çıkarmasını kolaylaştırır. hangi mamayı veriyorsunuz?
Defne_cicegim gulay_atmc ya bide hipp kullaniyo şükür sabah yaptı nasıl mutlu oldum dünyalar benim oldu 🤗🤗
Balbebek43 Zeytinyağı içir bir çay kasıgı ben oyle yapıyorum arada 2 ay 16 gunluk bnım oglumda ama ole cok yapamadıgı olmadı 1gun yapamadı fazla bnde icirdım zeytinyağı faydası oldu emzır sürekli ama yinede doktora cıkar her bebek farklı sonucta
CanAyAna Defne_cicegim biz de hem hipp combiotic mama hem anne sütü ile besliyoruz bir ara 7-8 gün yapmadığı oldu mama kullanımında olabiliyor dedi dr 10 güne kadar normal dedi şimdi bazen düzene giriyor bazen yine 5-6 gün yapmıyor merak etmeyin 10 güne kadar drlar da müdahale etmiyorlar bir de biz de zeytinyağı damlatıyorduk mamasına 7 gün yapmadığında dr kızdı ne mamasına ne poposuna zeytinyağı vs eklemeyin sürmeyin 10 gün olmadan biz bile müdahale etmiyoruz sonra bebeğiniz alışacak zeytinyağı olmadan kaka yapamayacak vs dedi
CanAyAna Defne_cicegim memnunuz 4 aylık olmak üzere combiotic olanı kullanıyoruz hem içerik olarak iyi hem gaz sorunu olmuyor bu ara bi de değişiklik olsun arada aptamil vereyim sonuçta hepsinin başka faydası olabilir dedim ama iki gecedir ıkınıyor çocuk gazdan mıdır nedir hipp güzel bence tam tersi aptamil bana köpük köpük ve daha sıvı kıvamlı geldi 🤷♀️