9 aylık Norveç orman kedimiz. Kız kardeşim sahiplendi ancak babamın kedi alerjisi çıktı. Kısa süreliğine bir arkadasimizda ancak onunda kedisi var ve anlasamadilar. Ben gurbetteyim bir ay kadar bir süre içinde gidince almayı düşünüyorum ama korkularım da var. Sahiplenmek isteyen çıkar mı burdan. Çıkmazsa da beni biraz cesaretlendirir misiniz. Yavrumuz çok sakin tembel yumoş bişey