Gzd Can aynı valla, oğlum emse bile yerine koyunca 5 dkka sonra yine uyanıyodu, bakalım bu gece sadece 12de emzirdim, gece boyu ayakta olunca gün içinde oğlumla ilgilenicek halimde kalmıyo 🤕
Gzd ikos58 bende hiç uyandırmadım cnm hatta 10.günden sonra uyandırmadım ben, doktorumuz öyle söylemişti. Ama gel gör ki 4. Aydan sonra bişeyler oldu😂1.5 saat deliksz uyusa ooo masalşah ya ne iyi uyudu diyoruz 😒
Sevabo Bebegim 40 gunluk ve gece 2 kere kalkiyor ve de hep ayni saatlerde ama huyu degisir bu bebislerin baklim :)
tgc Saremm 2 hafta zor sürdü bizim ki açlıktan değil meme ağzında olsun diye uyaniyordu uykudan kalkınca sakinleştirmeye çalıştım çok ağlarsa emziriyorum ama onun dışında genel de sakinlestirdim uyudu beraber uyuyorduk zaten 2 hafta çok zor geçti ama bırakmıştı şimdi 2 yaşına geldi tek uyumuyor memeyi bırakırken eli boynuma değecek öyle sakilesiyordu şimdi de gece kalkıp ağlıyor boynumu elleyip uyuyor
Ceyhununtatlisannesi Gzd ben kestim ve 7 aylikti, şuanda ise 12 aylık oldu oğlum ve çok şükür bir hastalık yada atak haftasi değilse gayet güzel ama atak haftasi olsa bile gene de beslenmek istemiyor yazın mesela geri su içip yatiyordu
Papatya Emelimsi Akşam 8 de gece uykusuna geçiyor 12 de emiyor. Sabah 5-6 gibi uyanıyor emip tekrar uyuyor.
Gzd Salih0544 onuda düşündüm cnm bi gece yatmadan hipp in iyi geceler kaşık mamasından verdim , hiç bi değişiklik olmadı😕
SemaOnur Gzd 6.ay henüz erken degil mi acikir bence bebisler o kendi birakana kadar birakmayin bence en azindan bi yasina kadar
Masalim Gzd canim benim kizimda oyle sekiz aylik ama ben uc aylik hamileyim emziriyorum doktorum sendeki degisikligi hissettigi icin yapiyo diyo
Ceyhununtatlisannesi tgc sizinki 2 yaş sendromuna yakalanmış galiba 😊 ah ah bu çocuklar ne kadar değişik şeylerle mutlu oluyorlar benim oğlumda bir yaşında evde birtane şırınga var ama iğnesi felan yok o siringayi gördüğü zaman hemen eline alıyor bir daha da bırakmıyor oynayıp duruyor onunla 😊 biz o kadar zekasına uygun oyuncak aldık ama boşuna o gidiyor onunla oynuyor 😏🤗
Sedanuraydnata Gzd ahh bende bu günlere gelsem 🙈 Oğluşum 9 günlük sarılık belası var başımızda 1 saatte 1.5 saatte kaldırıp zorla emziriyorum çocuk iyice yıprandı 😐
Papatya Emelimsi Aslında ben hiçbirşey yapmadım. Bebeğim kendisi ayarladı ☺️☺️ 9 da uyuyordu sonra 8 e çekti 😂