Papatya evet canım çok kalkıyo ya, eskiden oğlumda öyleydi 2-3 kez kalkardı ama bi zaman sonra gece beslenmesi alışkanlığa dönüyo bunun için kesmem lazım, saatte bi bazen 40 dkkada bi uyanıyo, e o kadar emincede gecede 3 kez bezi şişiyo değişmek zorunda kalıyorum öyle olunca uykusuda açılıyo vs vs çok zor bi durum, en en ennn başından uyutmaya çalışıyosun tekrar kısır döngü yani 🤦🏽♀️