edafmo ben 5 seneyi bitirdik. vura çarpa kullanıyorum tüm ev süpürmem yarım saat sürmüyor öyle hızlı çılgın gibi süpürürüm. çizikleri fln oldu ama ne catladı ne kırıldı. Emişi de çok iyi arada filtre yeniliyorum bakım falanda yapmıyorum valla çok memnunum