Pare66 ilkanneligim9 sütüm fazla demişsin belki birisinin yaninda bebeğini beslediysen nazar değmiş olabilir. Kendini okut iyi gelecektir. 🥰
ilkanneligim9 Pare66 ilk zamanlar malum eve gelen giden oluyor girip çıkıyorlar bebekte memeden ayrılmayınca olabilir dediğiniz gibi
madeinpelin ilkanneligim9 göğsün terbiyelenmesi diye bir şey var yok dediğiniz bence yumuşak diye dediniz bence. Yok demeyin vardır bence benim de göğsüm baya yumuşaktır . Eğer göğsü tutunca ağlamıyor bırakmıyorsa sütünüz vardır