ilkanneligim9 24 günlük bebeğim sütüm bir anda çekildi sanki bebeğim sabah akşam emiyor emmede sorun yok ama süt yok bir anda böyle oldu kaç saat geçiyor yine de dolmuyor göğüsler ne kullansam hemen artar yardım edin lütfen
Annebebek7 ilkanneligim9 el ile saginca süt geliyor mu ? Sütun çekilmez neden çekilsin ve bebeğin emince yutkunma sesini ya da yutkunma hareketini gözlemliyorsun çenesinden kulağına doğru bir hareket olacak , sütu artıran en güzel şey bebeğin seni aktif emmesi ikincisi uyuman üçüncüsü bol su
biranneningunlugu5 ilkanneligim9 eğer sütünüz yağlıysa çok fazla şiştiğini ve dolduğunu hissetmezsiniz zaten. Bide sürekli memedeyse dolmasına izin vermeden zaten sütü bitiriyordur merak etmeyin. Eğer aç kalmış olsa süt olmasa hep ağlar susturamazsın. Aç bebek durmaz ve uyumaz
ilkanneligim9 Annebebek7 benek uyumadığı için bende çok uyuyamıyorum elle sağınca süt çok zorlayınca geliyor evet emme refleksi yapıyo ama saatlerce ayrılmıyo memeden ilk günden beri ilk günler fışkırıyodu resmen göğüs pedi yetişmşyodu şimdi yok 😓
Annebebek7 ilkanneligim9 temas derneği var ücretsiz danışmanlık veriyolar internetten araştır görüş , sütun var memen terbiye oldu hep öyle kıyafet ıslatmaz memeler her zaman , bebekte sadece doymadigi için meme istemez onun tek yuvası orası ☺️
evlerkadar ilkanneligim9 canım belki bebeğin bir sıkıntısı var o yüzden sürekli emmeye çalışıyor atak haftası olabilir gazı olabilir sürekli emdiği için de göğsün şişmıyor sen de süt yok zannediyorsunuz ama yumuşak göğüstede süt olur diye okudum ben
madeinpelin ilkanneligim9 göğsün terbiyelenmesi diye bir şey var yok dediğiniz bence yumuşak diye dediniz bence. Yok demeyin vardır bence benim de göğsüm baya yumuşaktır . Eğer göğsü tutunca ağlamıyor bırakmıyorsa sütünüz vardır
OzlemAsrin ilkanneligim9 boza ve sebzeli bulgur pilavı çoK artırıyo benim sütümü. Bozayı hekimimiz önermişti
Nazl_alkss ilkanneligim9 ben sürekli tere otu yesilik yiyorum bol bol maydonoz ve roka dışında azaltıyor diyorlar üstelik kimyon tohumu çayı içiyorum doğum yaptım dan beri 2 30 ay oldu bazen 2 günde bir iciyorum bazen baya araya zaman katiyorum arada rezene de içiyorum hem gaz yapmiyor hem süt atırıyor ayrıca doktorum doğumdan sonra bı ilav verdi süt artırıcı biraz kullandım sütum fazla diye kestim içmeyi çünkü bebek doyuyordu gogusum tasiyordu sağip dolaba katiyordum bebek içmek istemiyordu bende kestim bayadir şimdi geri kulanicam sütüm azaldı streste etki ediyormuş
Nazl_alkss @"ilkanneligim ilkanneligim9 iMom LATTE mor renkli kapsül görsel atamadım olsa aticam ama bilmiyorum nasıl atiliyo
glsm96 ilkanneligim9 İnstagramda emzirme danışmanı Dilruba demirezer var ürünleri var onları kullanabilirsiniz güzel süt yapıyor hemde Dilruba Hanım ücretsiz bir şekilde annelere yardımcı oluyor.