Ekut ya o dürtme işini denedim pek olmadı. İşe yaramadı sanki. Şuan 8 aylık oldu, biraz uzadı gibi döngüleri, sabahları 90 dk uyumaya başladı. Yanına yatıp kendi kendine uyumasını bekliyorum heralde ondan mı oldu bilemiyorum. Benimki de çok ağlardı uyumadan önce, sonra bir anda sihirli bir değnek dokundu sanki ahah şimdi konuşa konuşa uyuyor