Merhaba, kızım 6ay 20 günlük, 4 aylıkken emziğe alıştırdık. Sadece uyuturken veriyorum ama artık emzik ağzından düşünce uyanmalar başladı. Bu gece emziksiz uyutmayı denedim çok ağladı ama emziği taktığım saniyede uyudu. Çıkardım yine ağladı taktım yine uyudu bıraktım öyle ağzında emzikle. Sanki tiryaki olmuş gibi çok sinirim bozuk üzülüyorum. Ne yapabilirim bu konuda nasıl bırakabiliriz yardımcı olabilecek olan var mıııı