Caglaykut ya ben kesinlikle sütle alakalı olduğunu düşünüyorum hep aynı mayalarım bazen sulu bazen uzayan oluyor son aldığım süt o kadar yağlı o kadar güzeldi ki acayip güzel yoğurt oldu bayadır bu kadar iyi tutmuyordu , iyi sütü buldum hep aynı yerden alırım artık😂
