2 saatte bir emzirmeye çalışın ve bebeğinize dediklerimi uygulayin günlük bebe yagi ile masajlar yapın hareketler yaptırın yus üstü yatırın kesin ve kesin relactaz+biogai kullanın çok rahatlayacaksiniz bebegede yazık o kadar sancı cekmesin sütünüzü sağin deneyin birde bakın kaç CC çıkıyor emin olursunuz ben valla kaka yapamadığı da çok ağladığı için bir çay kaşığı zeytinyag veriyorum mecburum hiçte bağışıklık falan olmuyor annemler bizi öyle büyütmüş hem kendi rahatlığınız için hemde bebeğin rahatlığı için