ipeksiiimom biogaia bağırsak düzenleyici bende kullandım günlük 5 damla veriyordum 2 aya kadar 5 damla 2 aydan sonra çoğaltabilirsin demişti eczacı, biogaia’yı kullanırken faz damlası da kullandım Sab simplex baya faydasını gördüm bizimde çok fazla gaz sorunumuz vardı çok şükür 4 aylık olduk artık kalmadı o. Sizde ikisini birlikte kullanabilirsiniz, biogaia zaten günde bir defa yani bana öyle demişlerdi size nasıl dediler bilmiyorum