Feyzosumunannesi 15,5 aylık oğlum doktora son kontrolde sorduğumda gece 2 defa emzirebilirsin daha bırakmanı önermem dedi.benim oğlum da diş çıksrıyor uzun zamandır. Gece biz uyuyana kadar pışpışlıyorum. Ben de uyuduktan sonra 1 kere emziriyorum 1 kere pışpış 1 kere emziriyorum. Muhtemleen emmek için uyanmıyor canı acıyor bu aralar. Normalde hiç uyanmıyordu 1 kere uyanırdı o da sabah 5te…