Feyzosumunannesi merhabalar evet diş çıkarma süreci bebekleri zorluyor ancak geçici bşr süreç ve her diş sürecinde memeyle destekleyemeyiz ne yazık ki. Bu şekilde alıştığı için başlarda ağlayacak hırçınlaşacak ama bıraktırmak istiyorsanız kararlı olmalısınız. Ben 12 aylıkken gece emzirmeyi kestim, hem gece uykumuz artık daha kaliteli hem yemek yeme süreci daha olumlu geçiyor. Gece ağladığında su verip pış pışlayın, biraz kucağınıza alın sarılın öpün mayışmasını sağlayın, kucağınızda yatırarak biraz yürüyün ama çok emzirmeyin. Bir kaç güne alışacaktır bu duruma