Zezeali Ben yatarak emziriyordum sol göğsümü almıyor, sadece sağı emiyor, sol tarafına yatırarak emziriyordum sol kulağı orta kulak iltihabı oldu, akıntı yaptı, ateşi çıktı, o şekilde süt kulağa kaçabiliyormuş malesef
_pln_ Hasan_annesi merhaba, bende bebeğimi arada bir yatarak emziriyordum fakat arkadaşımın bebeği kulak iltihabı olmuş doktor hemen yatarak mı emziriyorsunuz ondan olur demiş uzun süre rahatsızdı bebişi. Açıkcası bende korktum artık yatarak emzirmiyorum 🙄 doktorlar pek önermiyo ama bileyorum size kalmış tabiki 😊
Hasan_annesi _pln_ bna da takıbimizi yapan hemşire ebe uyardı drmek olma riski var cok tesekkur ederm
Gizemks Hasan_annesi bi kaç kere denedim ama uykudan uyanıp kustu benim ki fışkırtarak korktum daha da öyle emzirmedim
ertus26 Hasan_annesi ben ilk günden beri yatarak emziriyorum 6 ay oldu hala da oyle suan icin bir sorun olmadı