Zynps Ben doğduğundan beri yatarak emziriyorum başka türlü kabul etmiyor çünkü çok şükür bi sorun olmadı
Cosmosmom Hasan_annesi bununla ilgili emzirme danışmanının yakın zamanda bir yazısını okudum. Bebek aslında kucağınızda da yatar pozisyonda yatmayan sizsiniz emzirmede yatarak emzirmenin kulak iltihabına sebep olmadığından bahsediliyordu. Biberonla beslemede sıkıntı oluyormuş
Cosmosmom https://i.hizliresim.com/2O0N7j.jpg ilgili görseli de buraya bırakıyorum instagramda emzirenanne hesabı canım :)
Mercansmom Hasan_annesi bende uykuya yenik düşüp yatarak emziriyorum 4.5 aylık bebeğim 1 aylık olmamıştı daha başladığımda bir sıkıntı yaşamadım bu zamana kadar
Selim132402 Ya bende yatarak emzirmek istiyorum. Ama beceremiyorum 🙈 nasıl yapıyorsunuz. Netten resimlere bakıyorum ama yapamıyorum.
Hasan_annesi Selim132402 kendime donuk yatryorm gogsume yakın emiyo o doyunca atyo snra tekrar arayıp buluyo kendı 😅
Deletedmom196 Hasan_annesi benim oğlum sekiz aylık 3 aydan beridir öyle emziriyorum başka şekil emmek istemiyor zaten kulak iltihabı mı yapıyormuş hiç bilmiyordum
DenizAlpinAnnesi Hasan_annesi bana hastanede ebeler o pozisyobu tavsiye etti böyle anne de bebekte dinleniyor . Ortakulak iltihabi olma olasiligi olsa hastanede gösterirlermi
Hasan_annesi DenizAlpinAnnesi bilemyorm ki kmseye dememişler herkes emzırıyo bna neden ddi onu anlaöadm bna demese bnmde hıc aklma gelmz boyle bsy
Hasan_annesi Zynp24 bna takıbimi yapan ebe ddi o yızden bilgı almak istedö deneymli annelerden ben de
Hatice12 Bı aylık bebegim memede çok kaldığı için yatarak emziryrm daha hiç beşiğinde yatmadı çok tehlikeli sürekli uyaniyrm burnu kapandı die
Hasan_annesi Azratosunannesi anlamadm ki ben de bna neden oyle uyarı yaptı ılk ay yapmştı aklmda kalmş
elmalikurabiye Hasan_annesi karninin tok oldugundan eminseniz emzik kullansaniz? Ben sabah nadiren yatarak emziriyorum. Gece pilim bitiyor cunku. 4 ay 19 gunluguz. Ama nadiren yaptigim icin hic kulak iltihabi vs dusunmedim
Busrakaya16 Hasan_annesi bir ebe paylaşmıştı bütün emzirmeler aslında yatarak bebek aynı pozisyonda aynı şey merak etmeyin 😊