tuanamoms_07 merhabalar ben de bebegime bexero ve nimenrix ayni anda pazartesi gunu ası yaptırdım. Aaynı zamanda rota ası da oldu, ilk gece hafif ates oldu ve ertesi gün de oldu ama huzursuzlugu hala devam ediyor . Hepsinden öte istahsizlik hat safhada meme+mama seklinde besleniyordu suan memeyi de mamayi da reddediyor napcagimi sasirdim uyku halinde zorla besliyorum sizde olmus muydu acaba ?? Basina gelen varsa yardimci olabilir mi lutfennn 😖😪