piremsesssannesi bebeğim 3 ay 20 günlük. İki hafta önce rotarix, nimenrix ve bexseroyu aynı anda yaptırdık. Doktorumuz ayrı ayrı da yapsak, beraber de yapsak aynı yan etkiler olacağını söyledi. İstersen çocuğu bi kaç kez yormayalım yine de sen bilirsin dedi. Biz de doktorumuza güvendiğimiz için hepsini aynı gün yaptırdık. 2 gün boyunca biraz ateş ve halsizlik oldu 3. gün normale döndü bi sıkıntı yaşamadık çok şükür.