yagmur2222 ben hiç bez takmadım takmamda bu saatten sonra çok ekstrem bi durum olmazsa ben her seferinde tıpkı ilk zamanlar olduğu gibi anlatıyorum ve hiç istemesem de çişin var mı diyorum o yok diyorsa kesinlikle oturtmuyorum ve genelde dikkatini dağıtacak bir durum yoksa da söylemesini bekliyorum o zaman daha iyi oluyor. İnatlaşmamak lazım ben inanıyorum bu bir süreç. Öğrenmiş olmasa eğitime ara da verirdim ama öğrendi o yüzden bunu kabullendim ve bitecek diyorum. Yalnız siz yukarıda yazmışsınız ya 10 dk bir kaçırıyor diye idrar tahlili verdiniz mi belki enfeksiyon olmuş olabilir mi?