babyandmom1 1.5 ay önce tuvalet eğitimine başladık 5. Gün öğrenmeye başladı herşey güzel giderken son zamanlarda gün boyu altına yapıyor ve pekte rahatsız olmuyor normal mi? Acaba öğrenemedi mi ya da bu süreç geçici mi? Ne kadar sürer? Ne yapmalıyım?
Zeynep_alya24 babyandmom1 3 ay oldu bezi bırakalı günde 5 kere yapıyor canı isterse çok güzel gidiyor istemezse oldu yere yapıyor bir cözüm bulamadm
Ozlem2904 babyandmom1 kac aylık bebeğiniz? 4 yasa kadar kendi soylememesi gtmemeis normalmiş. Siz süre tutup görürseniz daha rahat olur. Ayrıca eğer kakasi varsa o zaman daha sık yapar ikinma gudusuyle kakasını yaptığına emin olun. Birde havalardan dolayı üstutup tutamıyor olabilir
melegim71 babyandmom1 bizimde 3 ayi gecti arada kaciriuor ama benim ki rahatsiz oluuor ciş diyegeliyor misal misafitlige gitsek yada soylemesse ben arada soriyirum varmi diye yada goturuyorim bilirsiniz kac saatte bir yaprigini zaten bakiyorum saati geciyor demiyor goturiyirum misal iyle yapabilirsiniz
babyandmom1 Zeynep_alya24 ne kadardır böyle. Benimki söylüyordu çişim geldi diye. Çişini kakasını da yapıyordu. Şimdi halen söylüyor ama çişini özellikle hep üstüne yapıyor bazen kakasınıda kaçırıyor ve söylemiyor 😔
babyandmom1 Ozlem2904 benimki söylüyordu çişini ve kakasını da yapıyordu ama bu ara özellikle çişini söylemiyor yapıyor üstüne 😔 30 aylık olacak
Zeynep_alya24 babyandmom1 2 haftayi geçti bazen okulda yapıyor üzerine usutuyor mu diyorum ama kendi isterse çok güzel gidiyor
babyandmom1 Metehann12 gün boyu kaçırdığı oluyor ve rahatsız olmuyor normal mi 😔 normalde öğrenmişti söylüyordu
Zeynep_alya24 babyandmom1 biraz önce misafir vardı ben tuvalete gidicemde bunlar bana basamak almıyor dedi agzim açık baktım sadece bahanesi buymuş😀
babyandmom1 melegim71 arada tabiki olur evet bende takip ediyorum ama çok üstüne düşmüyorrum evde daha çok dışarı da sorar götürürüm çünkü benimki de söylüyor ama mesela bi geçen gün bi de dün gün boyu altına yaptı. Ya benimki çişi gelmesede geldi diyor gidiyoruz bişey yok acaba sizlerde var mı bu durum
Zeynep_alya24 babyandmom1 3 yaş 2 aylık ama çok fena ömrümü yiyor okula gidince daha da açıldı konuşma olarak 😀
melegim71 babyandmom1 soyleyen bi cocuksa soyler yine gerileme olmustur siz devam edin olmazmi gekdi diyo oturuyoz birsey yok hadi çık 4😆 bugun misal 2 kez goturdim oyle bem şeyr vuruyorum kakasi geldi gibi hissediuolar gelmiyor oyuzfen yapmiyor diye
yagmur2222 babyandmom1 merhabalar durumunuz duzeldımı acaba bızdede aynı durum var 2 aydır sürekli kaçırıyor hele kı hava soguk oldugunda extra on dakıkada bır ne yapacagımı sasırdım