OptimusPrime kendini çok zorlamazsan dikişlerine zarar vermezsin canım sonuçta ağır antrenman yapmıyorsun.ben sezaryen Doğumdan 10 gün sonra başlamıştım.bebeğimi uyutup beşiğin yanında hafif bacak hareketleri yapıyordum.benim hayatımda spor hep vardı ve kendimi iyi hissettiğim için yapıyordum çok şükür bi sıkıntı yaşamadım