Hanımlar 2 ay 4 gün oldu sezeryan olalı.. Koşu bandında yürüyüş yapıyorum. Yanına ek olarak squat ve yanları eritmek için sağ sol eğiliyorum. Daha dün yaptım bugün hamlamaktan her yerim ağrıyor. Acaba dikişlerime zarar verirmiyim? Erkenmi? Sizler ne yapıyosunuz?