DemirK kesinlikle aşırı tatlılar birde insanın kendi bebeği olunca böyle bi sevgi yok zaten ama gerçekten çok zorlayıco günler hergün dıaşrı çıkıyoruz uykusunu alsın biraz diye evde uyutmakta aşırı zorlanıyorum her yolu deniyorum resmen stresten verdiğim doğum kilolarını geri aldım