SedaveDoga yaaaa yerim onun minik ayaklarını bizde 4.5 aylığız 5e girmek üzere ilerliyoruz ama evet gece uyandığında etrafa öyle bir bakınıyor ki sanki her şeyi ilk kez görüyor ayaklarına da çok bakıyor bende o yüzden özellikle yatarken şekilli bir çorap giydirmiyorum dikkatini çekmesin diye düz renk giydiriyorum çok yorucu ama çok tatlı oluyorlar 🥰🥰🥰