@Pnar35 analık izni raporun bittkten sonra şirkete dilekçe verip yarım gün çalışmak istediğini söyleyip çocuk ilk okul çağına gelene kadar kısmı çalışabilirsin.
Kısmı çalışmaya başladığında tam çalışmaya dönersen tekrar kısmı çalışmaya başlayamıyosun ama örnek veriyorum analık raporun bitti tam çalışmaya başladın çocuk ilk okul çağına gelene kadar kısmı çalışmayı başlatma hakkın var 1 defaya mahsus sigortan ve maaşım yarım yatıyor
Bide şöyle bir olay var yarım çalışma diye yarım çalışmadada aynı analık raporu bittikten sonta 1. Cocukta 2 ay 2. Cocukta 4. Ay 3. Cocukta 6 ay yarım çalışma hakkın var yarı paranı şirket yarı paranı devlet ödüyo buna başvurmak içinde analık raporun bittiğinde yada bitmeden hemen önce işkura gidip evrak imzalıyosun çalıştığın şirkete veriyorsun.
Yarım çalışma bittikten sonra ister tam çalışmaya geçersin ister kısmı çalışmaya geçersin o sana kalmış bi durum ama yarım çalışma bittikten sonra eğer tam çalışmaya geçersen kısmı çalışma hakkın yanıyor.