Hanımlar iyi geceler umarım daha uyumamışsınızdır ben hamileliğimin 32. Haftasında izne çıktım Eylül ayında 40+1 de doğum yaptım. Kasım ayının ikinci haftası iznim bitiyor fakat ben aralık ortasına kadar 1 ay rapor almak istiyorum sonrasında ise yarım gün çalışmayı düşünüyorum ama korkularım var bebeğime annem bakacak hiç bir endişen yok ama gene de annelik duygusallığı mı bilmiyorum ama içimde bir şeyler endişeli ve ürkek aranızda bebeği bu kadar küçükken işe dönen var mı varsa nasıl baş ettiniz beni neler bekliyor nasıl aşıyorsunuz