isikk bunlar akillanmazlar bilerek yapıyorlar emin ol ben fazla bırakmıyorum bebeğimi onunla sürekli yanında oluyorum ztn ayrılık kaygısı yaşıyoruz 2 aydır bensiz durmuyor ama gel gör ki babannesi yoo bend eduruyor hiç ağlamadi diyor bı geliyorum gözleri kirazmis şişmiş yavrumun aptal işte beni kandircagini sanıyor zorla markete fln yolluyodu ama artık gitmem yani birakmam bebegimi