Merhaba güzel anneler.Bebegim 8 aylık olacak yakında fakat bana bağlı değil gibi hissediyorum.Yani kime gitse duruyor beni hiç aramıyor😔Ve bu durum beni inanılmaz üzüyor.Herseyini ben yapıyorum bakımından aktivitesine kadar ama yinede yabancılarda bile gidip durması aşırı üzüyor beni.Bu durum hep böyle mi olacak annesini hiç mi aramayacak.Ben onsuz saniye nefes alamam gibi kimselere bırakmıyorum mesela.Babannede anneannede tanıdık tanımadık herkeste duruyo eğleniyor ve o ortamda ben varım veya yokum umrunda değil .Belki bencillik belki böylesi daha iyi diyeceksiniz ama ben istiyorum ki kime gitse bana atılsın benim etrafımda olsun hep beni istesin.Bu durum ne zaman tam tersine dönecek yada dönecek mi?Dediğim gibi 8 aylık olacak yakın bı zamanda ama hala aynı.Tekken hiç bı problem yok bana guluyo bana cilve yapiyo elleriyle yüzünü seviyor.Ben olmayınca ağlıyo ama asıl birileri varken bunu yapması daha farklı hissettirir.Pesimde dolanacagi bensiz duramayacagi günleri resmen iple çekiyorum.Deneyimli anneler yardımcı olur musunuz neler yapmalıyım?Veya sizinkiler tam olarak ne zaman sizi istemeye başladı ne zaman baskasinin kucağına gidince huzursuzlandi tanıdık biri olsa bile?