isikk biz kayınvalide ile altlı üstlü oturuyoruz bebekliğinden beri bırakıyorum onlara. amcaları babannesi dedesi çok güzel ilgileniyorlar. Yeni oyuncak hediyeler alıp baya oynatıyorlar. Aksine onlardan bizim eve gelince ağlıyor çocuğum 😄Uyaran eksikliği olmasın en azından diye düşünüp onlara bırakıyorum. Kayınvalidemgildeyken odadan çıkınca gitcem sanıyor ağlıyor ona gözükmeden evime gidiyorum. Ama her zaman da ağlamıyor.