isikk 14-15 aylıktı sanırım daha erkrn de olabilir. Mesela bebeğim benim arkadan hiç ağlamadı hala da ağlamaz bence güvenli bağlanma budur geleceğimi biliyor çünkü. Babasının arkasından ağlar sürekli babası ile fazla vakit geçiremediler iş yoğunluğundan dolayı, bütün bakımı vs hep ben ilgilendim doğduğu andan itibaren. Sizin gibi oyunlar aktiviteler danslar neler neler 😅 cok kafama takmıştım ama şu an bambaşka bensiz hiçbir ortamda durmaz, 16 aylıkken hitap etmeyi seslenmeyi öğrendi çok tatlı. Büyüdükçe kendini ifade etmeye başladıkça anlayacaksınız zaten 😌bnde çok kıskanırdım kimseye vermezdim bırakmazdım şimdi o kadar hareketli ki biri beş dk oynasa da ben de biraz dinlensem diyorum 😅okurdum da böyle yazanları anlamazdım o zamanlar