Gmzcbt21 bizim bulunduğumuz yerde belde canım doktor yok .Merkez de tek şehir hastanesi var ona da randevusuz bakmıyorlar .Eşimin işi o kadar yoğun ki izin vermiyorlar şuan karışık durumlar .Ordan bi doktorla iletişime geçip öncesinde sorup ona göre götürmek istiyorum .Ama sağolsunlar hiç cevap vermiyorlar .Valla oğlum da doğuştan kalça çıkığı sorunu da çektim alçıya alınmadan iyileştirdim erken tedbirle o daha kötüydü yani aşamalar .Evet dediğiniz gibi bu daha iyi keşke hiç hasta olmasalar ama maalesef olmuyor 🙈😀Bunada şükür Rabbim daha kötülerinden saklasın herkesin evladını 🙏🏻🙈