Gokturk_ benim de varmış bebekken. Sonra geçmiş. Şu an kızımda da var. Doktoru 10 yaşına kadar geçmezse kestiririz dedi. Çiğneme bozukluğu ya da ses bozukluğu yapabilir ya da ön dişi ayrık olabilir dediler ama şu an için böyle sorunlarımız yok
Not: çok basit bir şey. Kafaya takmaya değmez, dil bağı gibi değil 😁