Aybars-mom160821 seni o kadar çok iyi anlıyorum ki.bende gram anlamam .eşim evlendik evleneli sürekli oynuyor .bende gizli bankaya yatirdigimiz bütün altınları dahi yatırmış .sabrettim sabrediyorm ama çok tükendim .sürekli batıyor gidiyor başka para yatırıyor .ne ev var ne araba ne kenara atılmış bı para..insan karısının mehirine altınina göz diker mi dikmiş ,yatırmış ,batırmiş..benmde hiç sabrim tehammulum kalmadı .evde huzur yok bu yüzden .kaç gündür konuşmuyoruz .savaş olalı dile kolay 100 bin kaybetmiş .önceki kaybettiklerini sayamadim.ailesine söyledim .annesi ne bileyim ordan da kazanirlarmis diyor .babası suç sende altınlarını neden verdin . napayım yatirirsa diyor sanki ben vermişim gibi .yatırmış ben iki ay sonra tesadüfen öğrendim .söyleyeceği bile yoktu .babamlara söylüyorm sabret diyor .hiç arada beni düşünen yok