Jasmy diye bisye var eşim onu almış o düşünce ne kadar para verip aldıysa hepsi gidiyor mu bu Allah’ın laneti yer nasıl işliyor benim beynim yandı uyuyor telefonunu kurcalıyorum anlamıyorum borç üstüne borç ne borç bitiyor ne boku taksitle gene telefon almaya kalkmış kaçındı telefon benden habersiz alıyor taksitle satıyor paraya çeviriyor benim üzerime almış kendi üstüne tmam ödüyor ama şimdi gene telefon almaya kalkmış alıp oraya yatırıyor 2.554 bişey yazıyor aldığı hissenin şeyi mi anlamadım şimdi 0 yazıyor gene mi battı bu aptal herif buna bağımlı olmuş ben bosayacm az sabrım kaldı kaç senedir dayanıyorum insan bi köşeye atıp para hiç mi biriktiremez bileziğin yüzüklerim daha çocuğunun altınları hep gitti yedik ihtiyaç diyo maaş yetmiyor diyo inanmiyorum bu oraya yatırıyor para bitip battikca sabrediyorum. Anlayanlar bakabilir mi