Cennet70 Cennet70 42 beden hayal tülü de var hiç kullanılmamış 6 metre bide küçük şal aksesuarı var oda kullanılmadı elbiseyi de sadece 2 saat anca giymişimfşr. Kardeşimin düğünü cenazeden iptal oldu nikahtan gitti sadece o yüzden az saat giyildş
Goktugbebek06 Cennet70 çok güzelmiş aslında canım ama ben asker gecesınde gıyıcem kardeşim onun için abartı biraz
irmclk Benimde pudra pembesi bir abiyem var 350 tl ye satıyorum bilginiz olsun instgramdan yazarsanız bana görsel atarım hemen bir kere giyildi 500 tlye almıştım isterseniz yazın resim atayım ilgilenirseniz☺️ a.sefairem hesabım
gizos0606 Goktugbebek06 hangi renk istyrsn canim elimde elbisede abiyede var ve hepsini 1 kere giydim