emineref yks bedeni 40 ama 42-44 ile uyumlu ben normalde 40 giyiyorum bir tık bol geldi 500 tlye aldım hiç kullanmadım etiketli en fazla 450 tlye verebilirim
Gjwoslclvkek Goktugbebek06 canım instegramda 2. El tesettür abiye sayfası var orda çok güzel abiyler var ordan bakabilirsin
Ays1 38 beden ilgilenen olur mu pembesi birkaç saat evin içinde giyildi pullu olan da birkaç saat giyildi kahverengi olanda hafif bir yerinde yağ lekesi var oda gözükmüyor zaten
-EFLATUN- Goktugbebek06 baktım da abiye kolunun iç kısmında çekme olmuş gözükmüyor ama olsun 900 liraya bırakacağım şal dahilinde yine
Eskiz25 Bide bu var biraz ip çekmesi var ama çok belli değil ip çekmesi olduğu için uyguna vereceğim bunu
sirincik Goktugbebek06 kız ikinci eller daha pahalı o kadar para verene kadar ben trendyoldan 2 abiyeyi 630 liraya aldım daha gelmedi kargoda foto yükleyemedim tarif ederseniz sipariş ettiğim abiyeleri yüklerim
RabiaOztrk22 Goktugbebek06 elimde 44 beden elbise mevcut dolap hesabımdan bakabilirsiniz @rabiaozturk22 Gardrops hesabım da var Rabia2205
Tinymom55 Goktugbebek06 https://mutluresim.com/image/nkLIiP burdan aldım ve aynı burda gözüktüğü gibi
emineref Valla fotoğraftada gördünüz 500 e aldım terziler daraltamadığı için en son 450 ye veririm dedim ben 500+50 tl kargo ödedim elimde boşuna kalmasın diye 450 dedim