byza98 Mervegemen merhaba oğlumu 13 aylıkken sünnet ettirdik (9 ay geçti üstünden) ama hala pipisinde halka olrak morluğu duruyor. sizinki geçti mi merak ettim bekliyorum geçer diye ama bir doktora mı göstersek