cnnk tam 58 günlükken sünnet ettirdik, biberondeki sütünü ara ara da emziğini emerek bakına bakına öğlen 1 de sünnetini oldu, saat 15.00,19.00 ve gece 01.00 de yarım ölçek calpol verdim dr söyledi. Sünnettin 2.haftasına kadar mustela pişik kremi sürdüm. Şimdi de bezi bırakana kadar zeytinyağı damlatıyorum yaydırıyorum. 1,5 ay oldu sünnet olalı, ne bardak kestik kapattık ne pansuman yaptık, sadece yazdığım gibi,harika bir sünnet operasyonu geçirdik. Bursada sünnet olacaklara doktorumuzu gönül rahatlığıyla önerebilirim.