aynur_1907 hayır uyku ilacı gibi değil 5 damla şeklinde veriyorsunuz 2-3 saat uyuyor ben genelde gece veriyorum benimde 4. Ay sendromu sanırım çok huzursuz sürekli uyaniyo gece verince damlayı verip uyuyo gayet güzel sana kalmış günde 1 kere istediğin zaman verebilirsin 3 Aylik bebek için diş çıkarmaz canım dişleri kabarmış olabilir benimde öyle kabardı doktor yok dış cikarmiyo normal bunlar buyuyo dedi gelişim çağı atak dönemi olabilir dediğim gibi her doktor farklı söylüyo verme diyen de var ver diyende ama bı sorun görmedim ben verebilirsin